در پی نزول رحمت الهی و متعاقب آن آبگرفتگی معابر و خیابانها و جمع شدن آب در منازل مسکونی و تماس مکرر شهروندان با سامانه 125 ، پرسنل این سازمان علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود در خصوص امداد ونجات و اطفاء حریق اقدام به حل مشکل شهروندان در این خصوص نمود . قابل ذکر است با توجه به برگزاری جلسات هماهنگی در خصوص رفع آبگرفتگی در ایام بارندگی ، این سازمان با فراخوان نمودن پرسنل خارج شیفت ، اداری ، آتش نشانان داوطلب و همکاری مدیریت بحران استان و ستاد خوادث شهرستان یزد و نیز پرسنل جمعیت هلال احمر و شهرداری و سازمانهای زیرمجموعه و با بکارگیری تجهیزات آبکشی از قبیل موتور پمپ و تانکر از ساعت 22 روز ششم آذر تا ساعت 20 دیشب با انجام بیش از 320 مورد عملیات آبکشی در جهت رفع مشکل شهروندان اقدام نمودند .
شایان ذکر است در طول زمان ذکر شده بیش از 2000 مورد تماس تلفنی با سامانه 125 ثبت گردیده که تعدادی از موارد آبگرفتگی مربوط به منازل مسکونی بوده که پرسنل این سازمان اقدام به رفع آنها نمودند.
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
دوشنبه 04,نوامبر,2024